Ga naar de inhoud

Magazines

Geen van de scholen voor wie BLR Media een magazine maakte reageerde achteraf met ‘dat hadden we beter niet kunnen doen’. Integendeel: na een eerste editie volgt altijd een tweede, een derde…  Met soms een geheel vernieuwde inhoud, soms alleen wat noodzakelijke aanpassingen. Zo is de investering in het magazine over meerdere jaren te verdelen. 

Een goed gemaakt magazine blijkt iedere keer goud waard te zijn. Het levert altijd blije gezichten op. Van de wervingscommissie, de directeur, de collega’s en vooral van leerlingen van groep 8 en hun ouders. Een fysiek magazine dat bij de doelgroep thuis op de tafel ligt doet wat het moet doen: een goed beeld geven van uw school. Tekst en foto’s tonen de sfeer, het onderwijs, het gebouw en de enthousiaste, deskundige mensen die er werken.  

BLR heeft zijn wortels in de (jeugd)tijdschriften en maakte al voor vele scholen een eigen wervingsmagazine. 

‘Toen ik de overstap maakte naar het Kaj Munk College heb ik de wervingscommissie meteen voorgesteld om óók met BLR te gaan samenwerken.’

Jacco v.d. Weijden,
Kaj Munk College